במסגרת הקורס המקיף והמעשי שהכנו בעבורכם תקבלו את כל הידע, הכלים והמיומנויות שלהם תזדקקו בכדי לדעת איך עושים שיווק בדיגיטל – החל מעיצוב דיגיטלי, כתיבה שיווקית וסקירה של אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה מנצחים וכן סקירה של כל האפיקים השיווקיים הקיימים.
ובתוך כך: שיווק במדיות חברתיות, ההבדל בין שיווק אורגני לממומן, שיווק באפליקציות כולל טיק-טוק, פרסום ביוטיוב וכן שימוש ביחסי ציבור ברשת ושימוש בפורומים, בלוגים, דיוורים, שיתופי פעולה, אינדקסים עסקיים וכלי השיווק הכי חזקים בגוגל ובתוך כך קידום אורגני, קידום במנוע החיפוש, גוגל מפס, גוגל ביזניס גוגל אדוורדס – כולל כיצד מנהלים קמפיינים פרסומיים, אילו כלים שיווקיים עומדים לרשותנו ואיך מודדים, מנטרים ומבצעים אופטימיזציה, כל זאת ועוד המון המון טוב בקורס המקיף שלנו.
רחוב אודם, עד הלום אשדוד (מרחק 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת)
* בימים אלו הלימודים מתקיימים בתוכנת זום
שיווק עסקי בעולם הדיגיטלי
- נראות המותג וקו עיצוב עסקי
- כתיבה שיווקית
- טיפים מעשיים לאתר אינטרנט מנצח.
- טיפים מעשיים לעמוד נחיתה מנצח.
- סקירת המדיה השיווקית בעולם הדיגיטל
אפיקי שיווק במדיות החברתיות ואתרים משלימים
- שיווק ברשתות חברתיות
- שיווק עסקי אורגני ברשתות ואפליקציות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק)
- שיווק עסקי ב- YouTube
- שיווק עסקי בכלי Google (גוגל ביזניס, גוגל מפות)
- יחסי ציבור ופרסום ברשת
- פורומים
- בלוגים
- דיוור
- שיתופי פעולה
- אינדקסים עסקיים
מבוא לקידום אורגני בגוגל (לא מתקיים בלימודי הזום)
- מבוא לקידום אורגני במנוע החיפוש גוגל
- מבוא לקידום ממומן ב- Google Adwords
- ההבדלים בין פרסום אורגני לממומן – חסרונות ויתרונות.
- מבוא ל Google Analytics – איסוף וניתוח נתונים
פרסום ב Google AdWords (לא מתקיים בלימודי הזום)
- פתיחת קמפיין פרסום ב Google Adwords
- יצירת מודעות ושימוש בכלי מילות המפתח:
- רשת החיפוש (רגיל, דינאמי, רימרקטינג, רספונסיבי)
- שיטות התאמה למילות מפתח
- רשת המדיה (באנרים באתרי שותפים, וידאו ב-YouTube)
- Click2Call ותוספי חיפוש
- טכניקות פרסום ברשת החיפוש
- טכניקות פרסום ברשת המדיה ו YouTube
- מעקב המרות
- ReMarketing – שיווק מחדש
- קריאת סטטיסטיקות והסקת מסקנות
פרסום ממומן בפייסבוק – Facebook business manager
- פתיחת קמפיין פרסום ב- Facebook business manager
- יצירת מודעות ואופטימיזציה:
- הקמת סוגי מודעות שונות בהתאמה למטרה
- יצירת קהלים ו Look a Like
- שימוש בפיקסלים ומעקב המרות
- שיווק מחדש
- טכניקות ואסטרטגיות שיווק בפייסבוק
- קריאת סטטיסטיקות והסקת מסקנות
טרנדי מרקטינג הנו משרד פרסום שהגיח לעולם לאחר כ-20 שנות ניסיון בתחום הפיתוח העסקי, השיווק הדיגיטלי, המכירות, הפרסום והייעוץ האסטרטגי.
טרנדי מרקטינג פועלת כחברת פרסום ויח”צ דיגיטלית עכשווית ומסייעת למאות עסקים, ארגונים ומוסדות להעיף את השיווק והפרסום קדימה והרבה לפני כולם.
הצוות שלנו מורכב מחבורה של אנשים עם ים קריאטיביות ותעוזה ישראלית, ידע מקצועי מהודק וניסיון רב בתחום השיווק והפרסום.