גם בעידן שלנו לעיתים שימוש במדיות מסורתיות הוא הכרחי, ובנוסף ישנם הרבה פעילויות מחוץ לרשת האינטרנט שיכולות לחשוף אותנו משמעותית בפני קהל היעד.

את המותג ניתן לחשוף בכנסים, אירועים מיוחדים, ימים פתוחים, פסטיבלים ופעילויות גרילה בשטח וזה רק בתחום ההפקות.

פרסום במדיות מסורתיות אמנם פחות יעיל כי הוא לא ממוקד לקהל המטרה אבל הוא יכול להיות אפקטיבי כשמדובר על אזור גיאוגרפי מצומצם – שלטיי חוצות, מכוונים, עיתונות מקומי וארצית, שילוט פנימי וחיצוני, דיוור בדואר ועוד

אחרי שעשינו זאת,  יחד עם השיווק הדיגיטלי צריך לטפל בפניות שנכנסות וכאן אנחנו מלווים אתכם יד ביד לשדרוג ובנייה של פעילות המכירה – החל מסיוע בגיוס והכשרת כ”א, בניית תסריטי שיחה לטיפול במאגר המתעניינים, הדרכה וסימולציה לטיפול בהתנגדויות, מעקב ופלואפ למתעניינים שפנו אלינו ובניית טקטיקת שיווק יוזם לקהלי יעד חדשים עד לסגירה מלאה של כמות הנרשמים.

אז מה בעצם אנחנו עושים?

  • בנייה של תכנית שיווקית שנתית לפעילות אוף ליין ופרסום
  • הכנת כל התשתיות וביצוע בפועל של התפעול השוטף של הפעילות הפרסומית
  • הכשרת כ “א לטיפול בפניות
  • קמפיינים פנימיים וחיצוניים בשיטת חבר מביא חבר
  • תכנון וקדום אירועי שיווק (ימים פתוחים, כנסים, חוגי בית).
  • בניית תוכנית אפקטיבית ואטרקטיבית למיצוי קמפיין “חבר מביא חבר”.
  • אימון שיווקי למנהלים ולעובדים
  • יעוץ וליווי בפיתוח טקטיקת שיווק אל מול גורמים מפנים, בעלי עניין ושותפים

מה מקבלים? ממש בקטנה..

1

קמפיינים פרסומיים במרחב הציבורי ובסביבת הארגון
2

חומר שיווקי מודפס לקידום הפעילות
3

ניהול תהליכי מכירה וקידום מכירה
4

תכנית קריאייטיב להגברת המודעות למותג
5

אייטמים בתקשורת – טלוויזיה, רדיו ועיתונות